Server

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Červen 18 12:13:08 CEST 1999

On Fri, 18 Jun 1999, Michal Vitecek wrote:

>    pokud vam zalezi na stabilite, tak jednoznacne sahnete po SlackWare.
>  ono totiz argumenty typu, ze tam neni sprava balicku, ci chybi locales
>  jsou na serveru stejne uplne nesmyslne, protoze upgrade prichazi v uvahu
>  jen, kdyz ma nejaky program v sobe chybku a na to opravdu sprava balicku
>  neni treba.

To mi pripomina Windows NT. Kdyz tam neco clovek nainstaluje uz
si nikdy nemuze byt jisti tim co to bylo a kde vsude se to rozlezlo :-)
Navic vyraz "nesmyslne" je ponekud prilis radikalni ;-)
<JOKE>
   Mozna by nebylo spatne instalovat Linux jako BSDI 2.1.
To se vem CDROM a kopiruji se souboru z jakesi divne
instalaci sktruktury (adresare, bin, usr, lib ;-)))
na disk).
</JOKE>

Balicky smysl maji, muzeme o tom diskutovat, ale oznacovat je za nesmyslne
je samo o sobe nesmyslne.
--

S pozdravem
   Petr Snajdr