PPP a routing problem

Pátek Červen 18 11:58:07 CEST 1999

Zdenek Hatas (zdenekh na unient.cz) wrote:
: Mam takovy problem.
: POstavil jsem dialin server a nechce mi routovat.

Ma pppd parametr proxyarp?

: Dalsi otazka:
: Nevi tu nekdo, jak vnutit windows klientovi netmask???
: netmask v options nefunguje.

Netmask v options je parametr kteremu vubec nerozumim. Tedy, rozumim
co nastavuje, ale nerozumim k cemu to je dobre. Treba to tu nekdo
vysvetli...

: Potrebuji pridelit masku 255.255.255.224 ale M$ rika ze ma
: masku 255.255.255.0.

PPP je point to point protocol, neboli spojeni bod - bod. Tam zadny
netmask nema vyznam. Spravne by se melo na kazdem rozhrani nastavit
255.255.255.255.

Nechapu co windows tou maskou 255.255.255.0 chteji rici. Mozna na
kazdem PPP rozhrani automaticky pouzivaji 255.255.255.255 a jen to
hloupe ukazuji...

Leos Bitto