Bojujeme se SPAMem

Ondrej Suchy ondrej.suchy na underground.cz
Pátek Červen 18 12:42:37 CEST 1999

www.dorkslayers.com

> - pocitat kolik mailu prislo odkud a pokud
>   presahne jejich pocet v nejake dobe (jake a kolik?)
>   kritickou hodnoutu - tak danou IP opet
>   vyfiltrovat. Jenze velky tok dopisu muze byt
>   taky konference a ne SPAM.

videl jsem (nezkousel jsem) cosi jako "kai's spamshield", tohle pomerne
inteligentne mel delat, aspon podle README. s hodnotou pro konference si
to asi bude chtit trochu pohrat, nenapada me zadny zpusob jak to od sebe
v realnem case odlisit.

ondrej

--
Ondrej Suchy <ondrej.suchy na parlament.cz>
zatraceni abstinenti