Server

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Červen 18 12:59:44 CEST 1999

On Fri, 18 Jun 1999, Michal Vitecek wrote:

>  no nevim - spravuji nekolik serveru (konkretne 6 a vsechny slackware) a
>  opravdu __vim__, kde co je a kde se co instaluje. samozrejme, ze vse

A vi to take nekdo jiny? Co kdyz onemocnite?

>  nekompiluju - jen veci, u kterych potrebuju poupravene chovani a
>  rychlost atd.

>  ano - balicky smysl opravdu maji - ale, ze by to byl hlavni duvod, proc
>  se slackware nehodi na server, je samo o sobe nesmyslne.

Podsouvate mi neco co jsem nerekl :-)
Na SlackWare nemam nejaky uceleny nazor, pokud jde o RH je podobny jako
Vas (v kazdem pripade u verzi X.0), ale je to jen muj nazor a uznavam, ze
reada lidi muze mit nazor uplne jiny (procez nema smysl o tom diskutovat)

 --

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/