Server

Michal Vitecek fuf na nightmare.sh.cvut.cz
Pátek Červen 18 12:49:30 CEST 1999

On 18 Jun 1999, Petr Snajdr wrote:

> To mi pripomina Windows NT. Kdyz tam neco clovek nainstaluje uz
> si nikdy nemuze byt jisti tim co to bylo a kde vsude se to rozlezlo :-)
> Navic vyraz "nesmyslne" je ponekud prilis radikalni ;-)

 no nevim - spravuji nekolik serveru (konkretne 6 a vsechny slackware) a
 opravdu __vim__, kde co je a kde se co instaluje. samozrejme, ze vse
 nekompiluju - jen veci, u kterych potrebuju poupravene chovani a
 rychlost atd.

> Balicky smysl maji, muzeme o tom diskutovat, ale oznacovat je za nesmyslne
> je samo o sobe nesmyslne.

 ano - balicky smysl opravdu maji - ale, ze by to byl hlavni duvod, proc
 se slackware nehodi na server, je samo o sobe nesmyslne.

			fuf