Jak zahryznout X-ka

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Červen 18 14:31:25 CEST 1999

Dne 18. 6. 1999 Milos Prudek napsal:

> Mam S3 Trio3D, a funguje mi v X pomoci postupu uvedeno v LN 03-04/99
> (vga=xxx v lilo.conf). Ale zrejme akcelerace bezi v rezimu VESA, takze
> je to malinko pomalejsi nez by mohla byt. Da se dosahnout zajimavy
> efekt: Kdyz v Netscape posunuju kurzor v delsim mailu podrzenim
> kurzorove klavesy, tak se podari natlacit do zasobniku tolik uhozu, ze
> Netscapu trva nekolik desitek vterin, nez to odroluje. CO me ale
> prekvapilo, je ze system je po dobu rolovani nedostupny. Nereaguje na
> systemove klavesy Alt-Tab a Ctrl-Esc, a mysi nejde pohnout. Proc to tak
> [...]

Netscape je ohavna potvora a dokaze vazne zablokovat cely Xka. Jak to dela to
nevim, ale pokud dam napriklad hledani v nejake vetsi strance, zacne zurive
chrabat na disk - asi mu na to uz nestaci tech 30MB RAM, ktery si bezne bere
:( a dokud nedohrabe, nepohne se ani kurzor mysi.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison