Jak zahryznout X-ka

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Sobota Červen 19 00:32:43 CEST 1999

On Fri, Jun 18, 1999 at 12:58:48PM +0200, Milos Prudek wrote:
> [...] CO me ale
> prekvapilo, je ze system je po dobu rolovani nedostupny. Nereaguje na
> systemove klavesy Alt-Tab a Ctrl-Esc, a mysi nejde pohnout. Proc to tak
> je?

Asi je zablokovany window manager, mozna by se jiny choval lepe. System
jako takovy urcite funguje, napr. Ctrl-Alt-F1, Ctrl-Alt-Backspace,
Ctrl-Alt-Del ;-)

K akceleraci - kdyz pouzivate VESA framebuffer (vga=velke cislo),
samozrejme ze karta bezi v rezimu VESA. Taky mam v praci S3 Trio 3D a
rychlost VESA fb se mi zda postacujici, navic se casto prepinam mezi
znakovou konzoli a X a aspon pritom nelupe v monitoru.

--
                           home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
Marek Kubita               http://kubitovi.lantanet.cz/