Pada instaslacia RH5.1

jan.hreho na st.sk jan.hreho na st.sk
Pátek Červen 18 16:08:24 CEST 1999

Prajem pekny den!

Najprv konfiguracia PC:
MB - PC100
Procesor AMD-K6-2-266
Pamat 16+32MB
Disk 3.2GB (HDA1=1.0GB W95; HDA2=1.0GB EXT DOS; HDA3=1.0GB Linux native;
HDA4=65MB Linux swap)
Graficka karta Trident9000 CyberPro2000 PCI
Sietova karta ManLi (NE2000 komp.)

RH sa snazim nainstalovat cez FTP. Diskety boot.img aj supp.img mi v pohode
nacita. A potom mi to uz tuhne. Najneskor ked sa snazi sformatovat hda3.
Pada to inak chaoticky. Niekedy pri zadavani IP adresy, inokedy pri stlaceni
tlacitka EDIT disk. Na prvy pohlad to nema zjavne suvi s nicim. Graficka
karta bola menena za TRIDENT9000, sietovka bola nahradenna SMC Ultra, pamat
som mal aj 16MB aj 32MB. Meneny nebol len procesor a disk.

Co mi za hlasky vipisuje:
Install exidet abnormaly -- received signal 11
sending termination signals...done
sending kill signals...done
unmounting filesystems...
/tmp/image
/proc
you may safety reboot your system

Nevie mi niekto pomoc? Za odpovede dakujem.

PS: Je to vlastne reinstalacia RH. Predtym mi ten isty korektne chodil.
Preinstalovat som sa rozhodol az ked mi blbol tak ze mi sam killol mc pocas
mojej prace a hodil ma do sellu. V zapeti killol aj shell a vypisal login:.
Na tom istom PC mi bezi aj WIN95 a vramci ich moznosti aj korektne.