SiS6326 + Cestina?

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pondělí Červen 21 20:53:49 CEST 1999

Ludek Finstrle <luf na gvid.cz> writes:

>   podarilo s mi vyse uvedenou graf, kartu rozchodit s Xy v RH5.2. Standardne
> si doma rozchazim cestinu pomoci nastaveni xkb v XF86Config, ale s timto
> Xserverem od SUSE mi to nechce psat diakritikovany znaky :o((
> V xev jsem koukal, ze to posila spravny hodnoty (eacute, ...). Ale
> odmita to zobrazovat. Mate nekdo nejaky zkusenosti, ci napady?
> Podotykam, ze pres pravej alt a celou klavesnici to nejak cesky pismena pise,
> ale to neni ono psat s s hackem jako L Alt+H :o(( Potrbuji psat rychle.

Zkuste v /usr/lib/X11/locale/iso-88592/XLC_LOCALE zmenit nasledujici.

Nekde se tam naleza radek

ct_encoding     ISO8859-2:GR

a tak jej zkuste predelat na

ct_encoding     ISO8859-2:GR; ISO8859-1:GR

Me to takhle funguje uz od Debianu 2.0 a neni potreba zadnych dalsich
libforce, libi18n (samozrejme pokud jsou dobre napsane aplikace).

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *