fonty na konzoli v 2.2

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Sobota Červen 19 00:54:56 CEST 1999

Zdravim,

porad mi neni moc jasne, jak je to s cestinou na konzoli v novych jadrech.
Na jadrech 2.0 pouzivam cstools - loadkeys, setfont, printf "\033(K". Na
stroji s jadrem 2.2 jsem si nainstaloval ucw-cs (totez + mapscrnuni).

Problem: obcas si potrebuju precist neco v azbuce, zavedu si tedy tedy
koi8 font (mimochodem, tento tyden vysel Lynx 2.8.2, ktery si umi sam
zavadet potrebne konzolove fonty), ale aby se mi spravne zobrazovaly
vsechny bukvy, musim jeste zrusit unicode mapovani (mapscrn /dev/null).
Pri navratu do Latin 2 musim vracet i mapscrnuni.

Jde to jednoduseji? Ramecky v mc a lynxu ozelim nebo si misto nich
nastavim ASCII nahrady. Cetl jsem si Czech HOWTO, ale moc moudry z nej
nejsem, asi je tam popisovana konzolova cestina pro 2.0 - napr. pasaze o
tom, ze fonty jsou spolecne pro vsechny konzole...

--
                           home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
Marek Kubita               http://kubitovi.lantanet.cz/