fonty na konzoli v 2.2

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Sobota Červen 19 01:06:37 CEST 1999

Zdravim,

> Problem: obcas si potrebuju precist neco v azbuce, zavedu si tedy tedy
> koi8 font (mimochodem, tento tyden vysel Lynx 2.8.2, ktery si umi sam
> zavadet potrebne konzolove fonty), ale aby se mi spravne zobrazovaly
> vsechny bukvy, musim jeste zrusit unicode mapovani (mapscrn /dev/null).
> Pri navratu do Latin 2 musim vracet i mapscrnuni.
>
> Jde to jednoduseji? Ramecky v mc a lynxu ozelim nebo si misto nich
> nastavim ASCII nahrady. Cetl jsem si Czech HOWTO, ale moc moudry z nej
> nejsem, asi je tam popisovana konzolova cestina pro 2.0 - napr. pasaze o
> [...]

   To je jeste stale pravda i v jadrech 2.2, pokud se nepouzije fbcon.

   Co se azbuky tyce, jako jedno z moznych reseni mi prijde zmodifikovat
ucw-cs tak, aby pouzivala 512-znakove fonty a do tech se bohate vejde
i azbuka. Jiz se na to minimalne rok chystam, ale jeste jsem si nenasel
potrebnych par dni casu :-((

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Anyone can build a fast CPU. The trick is to build a fast system." -- S. Cray