(off-topic) Re: REAKCIA: Neobjektivne clanky na "Svete namodro"

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Pátek Červen 18 07:25:13 CEST 1999

Nejprve male odboceni: Obavam se, ze tenhle off-topic uz zaplavil konferenci
spoustou dlouhych zprav, tak prosim pokud mi chcete pouze vynadat nebo me
vyvest z meho osobniho omlylu, piste mi na mailto:jindra na vavruska.cz

Myslim si, ze by mozna melo smysl ukoncit tohle tema nejakym plodnym zpusobem.
Mam k dispozici odpoved Daniela Docekala na muj predchozi post. Jelikoz je to
dlouhe, hodim to nekam na web a necham tu URL. Cas budu mit zhruba behem
vikendu.

Nedelam to proto, abych nekoho nutil "zmenit nazor" nebo dokonce hajil neci
osobu. Delam to proto, ze jsem byl sam prekvapen reakci DD na mou
nabidku prelozit analyzu Mindcraftu (od Erica L. Greena). Ten preklad vysel na
SnM a DD mi za nej i podekoval.

Mozna jsem naivni, ale mam dojem, ze SnM celkem stoji o zajimava temata
(motivace: komercni? je to jedno? neni to jedno?). Linux na SnM temer chybi a
pokud je zminen, tak obvykle pouze v materialech prevzatych od Microsoftu a
spol., coz asi neni moc dobre.

Snad by bylo pro propagaci Linuxu lepsi tam obcas neco fundovaneho poslat...
napsane tak, aby to pochopil i uzivatel Windows ;-)
Jestli se mylim, tak mi prosim vysvetlete v cem.

> to dari. Nikdo jej vsak o Linuxu psat nenuti a kdyz o tom nic nevi,
> nejlepe tak necinit.

To on taky nedela, pokud jsem si vsiml. Reagoval jsem na neci poznamku, ze
"clanky o Linuxu obvykle nejsou podepsane (dd)" - bodejt by byly! Ja taky nikam
nepisu o lecivych bylinach :-)

[...]

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

"Sometimes your employees will use death and disease
as excuses for staying home. Use incentives to limit
that behavior." -- Dogbert's Top Secret Management Handbook