(off-topic) Re: REAKCIA: Neobjektivne clanky na "Svete namodro"

Pondělí Červen 21 16:28:18 CEST 1999

jindra na vavruska.cz (Jindra Vavruska) writes:

> Linux na SnM temer chybi a pokud je zminen, tak obvykle pouze v
> materialech prevzatych od Microsoftu a spol., coz asi neni moc
> dobre.

Vsechna periodika jsou nejakym zpusobem profilovana. Lide v redakci,
sponzori, ... maji sve nazory a ty se do daneho periodika promitaji.
Jednoznacna orientace na Microsoft je u SnM patrna jiz na uvodni
strance. Tuto skutecnost nevnimam jako "bug", ktery je potreba
napravit, ale jako "feature", kterou je potreba respektovat.

> Snad by bylo pro propagaci Linuxu lepsi tam obcas neco fundovaneho poslat...
> napsane tak, aby to pochopil i uzivatel Windows ;-)

Nechci nikoho odrazovat, ale pripada mi to, jako ze chcete drbat
kocoura proti srsti. Tim kocourem nemyslim ani tak D.D., jako spis
ctenare, ktery do Microsofti technologie investoval desitky tisic Kc a
nyni se chce ujistit, ze investoval dobre. Takove ujisteni ve clancich
o Linuxu stezi najde.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR