RedHat < 80 MB

Adam Mika amika na iol.cz
Sobota Červen 19 16:46:19 CEST 1999

> Tak proc na to mate 80 MB???
>
> Tahle filozofie mi teda unika: Chci tam mit vsechno, ale nejlepe na jedne
> diskete...
> Pokud ma plnit ten stroj nejake POTREBNE sluzby, tak se snad vyhradi i
> POTREBNY hardware, ne?
>
> A vysledkem bude, ze kdyz to nepujde nainstalovat na 80 MB disk tak se tam
> daji NT s 8,5GB diskem, 256MB RAM a PIII 450...

No to v zadnem pripade ne. Doma jsem nasel starou 386-ku a ja jsem si rikal
ze z ni udelam postovni a intranetovy server. Ale prave nemam penize na
nejaky lepsi disk, tak me zajimalo, jestli by se to na tech 80 MB nejak
nevmacklo. Jak tak na to koukam, tak prece jenom budu muset nejaky vetsi
disk koupit.

S pozdravem...

Adam Mika