RedHat < 80 MB

Ondrej Sury shade na globe.cz
Sobota Červen 19 16:56:48 CEST 1999

"Adam Mika" <amika na iol.cz> writes:

> No to v zadnem pripade ne. Doma jsem nasel starou 386-ku a ja jsem si rikal
> ze z ni udelam postovni a intranetovy server. Ale prave nemam penize na
> nejaky lepsi disk, tak me zajimalo, jestli by se to na tech 80 MB nejak
> nevmacklo. Jak tak na to koukam, tak prece jenom budu muset nejaky vetsi
> disk koupit.

     Jeste dodatek.  Mam po ruce jednu 486SLC s 210 diskem a
na ni Debian 2.2-ne-uplne-zakladni-baliky a vypada to takhle:
$ df
Filesystem           1k-blocks      Used Available Use% Mounted on
/dev/hda1               209847     63170    135841  32% /

     Takze pohoda.  Jestli po tom nebudete chtit kompilaci jadra
a podobne blbosti, tak neni problem.

Ondra Sury <shade na globe.cz>