RedHat < 80 MB

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Červen 19 17:09:42 CEST 1999

Zdravim,

> No to v zadnem pripade ne. Doma jsem nasel starou 386-ku a ja jsem si rikal
> ze z ni udelam postovni a intranetovy server. Ale prave nemam penize na
> nejaky lepsi disk, tak me zajimalo, jestli by se to na tech 80 MB nejak
> nevmacklo. Jak tak na to koukam, tak prece jenom budu muset nejaky vetsi
> disk koupit.

no, ja provozuji jednu inet gw, ktera je castecne based na RH 4.2.
Pravda, neni tam SQL a sendmail, ale stav disku je nasledovny:

/dev/hda1             101021   24839    70966     26%   /

ovsem za cenu toho, ze vsechno kompilujete jinde (protoze compiler tam neni)
a ze ozelite nekolik (a ne malo) uzitecnych utilit. Jako samostatna GW to
staci (konkretne 1 pevna ven, eth0, 2 uzivatelske modemy, {web,ftp,dns}
server), ale pracovat na tom systemu se poradne neda (chybi vetsina klientu
[krome ssh,telnetu,ftp,minicomu], etc.)

Pokud si s tim pohrajete, myslim, ze Vam bude 80MB disk stacit,
ale s pohodlim like rpm jako u rh nepocitejte (nicmene aspon zjistite,
ktery soubor k cemu je ... je to genialni zpusob, jak se neco dozvedet
o Linuxu a aplikacich okolo)

S pozdravem
                  M. S.
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: admin of *.jhrnet.cz, high school student, linuxfan, human being