RedHat < 80 MB

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Červen 19 20:34:29 CEST 1999

On Sat, 19 Jun 1999, Adam Mika wrote:

> No to v zadnem pripade ne. Doma jsem nasel starou 386-ku a ja jsem si rikal
> ze z ni udelam postovni a intranetovy server. Ale prave nemam penize na
> nejaky lepsi disk, tak me zajimalo, jestli by se to na tech 80 MB nejak
> nevmacklo. Jak tak na to koukam, tak prece jenom budu muset nejaky vetsi
> disk koupit.

Na to nikde navod nenajdete - pokud se nekdo zabyva tim jak hodne
'smackat' linux , tak vetsinou na jednou disketu. Nejlepsi by jste mel
instalovat  nekde v praci, tak ze si vasi 80satku date jako boot, pak
mit jeste jeden disk a z nej udelat treba usr - pak by se tam to minimum
melo vejit. Po instalaci mazat a mazat, pak do single user modu,
premontovat usr jinam a zkopirovat vse do /usr na rootu - nejlepe TARem
nebo necim co zachova prava. Pokud delate s linuxem poprve tak je to
mazani dost loterie.