RedHat < 80 MB

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Červen 20 09:20:28 CEST 1999

On 19 Jun 1999 16:47:34 +0200, Adam Mika wrote:

: No to v zadnem pripade ne. Doma jsem nasel starou
: 386-ku a ja jsem si rikal ze z ni udelam postovni
: a intranetovy server.

A potom budete raz tyzden na dovolenke a po navrate
Vam pretecie disk kvoli trochu vacsiemu baliku posty,
az trochu narastu log subory alebo az vam nejaky
program vycoredumpuje :-) Navyse ta 386-ka zrejme
nema prave nadbytok pamati a budete potrebovat
aj nejaky swap.

Toto nie je prilis dobra cesta. Ono by to islo
(sam som mal svojho casu DOS aj Linux na 386-ke
s 8 MB pamati a 213 MB diskom, ale to bolo daaavno),
ale je otazne, ci by ste si za ten cas, co sa s tym
budete babrat, a doladovat to, nezarobili rozumnejsou
cinnostou na ten vacsi disk :-)

Zdravi
--
			Stano