cannot determine host type II (./configure)

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Červen 21 13:01:09 CEST 1999

Michal Svec wrote:

> Mam dojem, ze typ procesoru je na x86 platforme vzdycky "unknown". Spis
> bych si tipnul, ze je ten skript konsternovan tim ceskym datumem.

to znamena odnastavit LC_ALL, LC_CTYPE, LANG ?? - zkousel jsem to, ale
nejak to nefunguje, resp. pise mi to stale cesky  :( On muze byt problem
i v tom, ze jedu pod KDE, a to si to zrejme nastavuje a podbizi dalsim
programum samo ...

jeste proc by mu melo vadit ceske datum, dyk ho k nicemu nepotrebuje ??
Ze by pres nej neumel projit pri prohledani retezce ??

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...