cannot determine host type II (./configure)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červen 21 13:31:43 CEST 1999

Dne 21. 6. 1999 Corp. yA (Zdenek Pizl) napsal:

> to znamena odnastavit LC_ALL, LC_CTYPE, LANG ?? - zkousel jsem to, ale
> nejak to nefunguje, resp. pise mi to stale cesky  :( On muze byt problem
> i v tom, ze jedu pod KDE, a to si to zrejme nastavuje a podbizi dalsim
> programum samo ...

Pokud byste se podival na to datum poradne, videl byste, ze nejde o aktualni
datum, ale o datum posledni kompilace jadra. To potvrzuje moji zde drive
prezentovanou teorii, ze udaje pro host type na Linuxu jsou ulozeny v jadre
a proto bych hledal souvislost zde.
Tim datumem to ovsem urcite neni, nebot u me se rovnez vypisuje cesky a
skript configure system spolehlive identifikuje.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison