routed: packet from unknown router a.b.c.d

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Pondělí Červen 21 14:33:39 CEST 1999

Dobry den,

Od jiste doby se mi na Debianu, ktery funguje jako jednoduchy router,
objevuji v syslogu cca kazdych 30 sekund (tj. asi pri vymene
routovaci tabulky s okolim) hlasky viz subj.

Vzdycku se tykaji dvou stroju, ktere by podle IP adres na te siti ani snad byt
nemely. Ja mam masku 255.255.255.224 a ty stroje se lisi ve trech poslednich
bajtech (tj. jenom prvni bajt IP adresy maji stejny jako ja)

Jinak ten routed krasne routuje, takze mi to nijak zvlast nevadi.
Zajima me, v cem je problem, jak ty hlasky vypnout, aby
mi neplnily logy a nakolik jsou dulezite.
V manualove strance routed jsem nic uzitecneho nenasel.

Dekuji

Frantisek Dufka