Mac CD - nejde cist

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červen 21 15:18:15 CEST 1999

On Mon, 21 Jun 1999, Petr Kubicek wrote:

> According to zdenek.sebesta na tetrapak.com:

> Ano "Macovska" CD byvaji HFS, ale jejich pouzivani/precteni je
> na linuxu bez problemu. Musite mit jen zapnutou podporu pro
> hfs bud primo v jadre nebo v modulu. Mame tu jeden PowerBook

Mimochodem to CD muze mit i vic partion pricemz kazda muze
mit jiny FS. Sam jsem si zkousel vyrabet CDROM pul/napul
ISO9660/HFS. :) Pod Linuxem jsem je vsak nezkousel cist.
Kazdopadne v jadre jsem zahledl neco jako "Macintosh
partition map support". Nevim zdali je to potreba i
pro CDROM.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr