cannot determine host type II (./configure)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červen 21 18:08:41 CEST 1999

Dne 21. 6. 1999 Tomas Hornicek napsal:

> issue ti nepomuze je potreba bud zeditovat /etc/redhat-release
> anebo configuracni script

Chcete rict, ze uname je distribucne zavisle? To asi tezko. Nepredpokladam,
ze by se napriklad v Debianu povaloval soubor redhat-release...

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison