cannot determine host type II (./configure)

Tomas Hornicek dumber na garda.sk
Pondělí Červen 21 18:39:50 CEST 1999

On Mon, 21 Jun 1999, Michal Krause wrote:

> Chcete rict, ze uname je distribucne zavisle? To asi tezko. Nepredpokladam,
> ze by se napriklad v Debianu povaloval soubor redhat-release...

ne myslim konkretne distribuce zavisle na redhatu...skratka mel jsem
problem s distribuci SARAH...taky mi tohle hlasilo configure a vyresil
jsem to tim ze jsem skratka SARAH prepsal na REDHAT...a bylo po problemu..
IMHO je tohle stejny pripad....myslim ze se zase jedna o distribuci
zalozenou na RedHat linuxu

> S pozdravem
>
> Michal Krause                                                      /\
 _
|  \     _ _ |_  _  _                    Tomas "Dumber" Hornicek
|   || || | || ||_||                     hornicek na dekan.sjf.stuba.sk
|_ / |_|| | ||_||_ |                     dumber na garda.sk

http://www.garda.sk/dumber