cannot determine host type II (./configure)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červen 21 18:33:59 CEST 1999

Dne 21. 6. 1999 Tomas Hornicek napsal:

> ne myslim konkretne distribuce zavisle na redhatu...skratka mel jsem
> problem s distribuci SARAH...taky mi tohle hlasilo configure a vyresil
> jsem to tim ze jsem skratka SARAH prepsal na REDHAT...a bylo po problemu..
> IMHO je tohle stejny pripad....myslim ze se zase jedna o distribuci
> zalozenou na RedHat linuxu

Ja Vam rozumim, ale pripada mi divne, ze by na RH distribucich povel uname
hledal udaje v souboru redhat-release a napriklad v Debianu uplne nekde
jinde. A ze je povel uname pouzit ve scriptu configure je docela zrejme.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison