Problem s GSM PCMCIA kartou

Martin Elsner Martin.Elsner na seznam.cz
Středa Červen 23 11:56:19 CEST 1999

Mam porizenou PCMCIA kartu pro pripojeni mobilu k notebooku (Siemens DSA
GSM card pro Siemens S4/S10 telefony). Linux mi ji nechce nainstalovat jako
dalsi cuaX port.
Po zastrceni PCMCIA karty (pripadne "cardctl insert 0") mi jednou pipne
(detekce), a pak cely notebook zatuhne. Musim kartu fyzicky vysunout. Pak
PCMCIA driver pipne podruhe (nastartovani serioveho ovladace a pripojeni
karty k /dev/cua1 + setserial).
Kdyz si vypisu nastaveni daneho cua1, pak vsechny parametry (port, IRQ,
UART) odpovidaji nastaveni, ktere pozaduji v parametrech "setserial".

Netusite nekdo, kde by mohl byt problem (konfikt IRQ, apod.) ? Diky za
kazdou radu.
Martin Elsner

Pozn: pouzivam sitovou kartu 3Com 3c589D zcela bez problemu s automatickou
konfiguraci portu, irq, atd.