Problemek s XNTPD a DCF-77

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Červen 23 19:44:52 CEST 1999

Michal Dobes wrote:

>         je tu nekdo uspesne provozujici XNTPD s RAWDCF driverem spolu
> s DCFkou prodavanou Omnipressem RPC-B od fy SURE z Nemec? Za tyden to
> nechytilo ani jeden paket dobre (originalni soft pro DOS chyti tak cca
> 3-4 pakety v noci). Napajeni modulu a spol je dobre, pulzy z toho
> lezou jak maji, ale nikdy nejsou presne 4 nebo 8 bitu dlouhe.
> Originalni softik to umi akceptovat. Kupovat od Omnipressu driver
> za 8kKc do linuxu se mi moc nechce.

Mam jiny prijimac se seriovym vystupem, ale pokud se pamatuji, dival
jsem se na ten RAWDCF driver v xntpd, tak si umi pocet bitu pro jednicku
a pro nulu dynamicky zjistit, a funguje mi podstatne lepe nez treba
dodavany program pro DOS a Netware.

> Mam tu jeste od Conrada DCF hodiny s vystupem casu na RS232 WT-102S,
> to XNTPD nepodporuje, ale snad nekde jsem k tomu videl driver.

Jinak nejake info je treba tady:
http://www.muc.de/~hm/linux/dcf77.html , i kdyz z ledna 1998

Zdravi

Petr Soucek