quota

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Červen 23 14:26:46 CEST 1999

> Takze quotacheck se v RH provadi pouze v pripade, ze se bootuje
> do single-user rezimu. To ovsem neodpovida drive zminenym
> teoriim o tom, ze quotacheck se ma provadet po "nekorektnim
> odmountovani" co jak to bylo formulovano. (Uz jsem videl, jak po
> vypadku proudu fsck jen rekl par drobnosti a pustil rovnou
> nabootovani do runlevelu 3. A myslim, ze to bude celkem bezne.)
>
> Z "man quotacheck" jsem vycetl co to dela, ale ne proc je to po
> nekorektnim odmountovani nutne.
>
> Takze se znovu ptam: Pokud ten quotacheck do startovniho skriptu
> [...]

Nuz podla mna:
quotacheck ma vyzistuje stav obsadenia disku tym ktorym userom(skupinov) a
potom to supne do suboru z ktoreho bude quota nacitavat. takze ja suhlasim
s tym nazorom ze ten quota check je potrebne pustit iba po zhavarovani
systemu, kde uz nemusia byt dobre zapisane udaje.
takze ja by som si pustat quotacheck nedaval a v pripade nutnosti by som
si ho pustal rucne. uz mi raz masinka spadla a zatial nebadam ziadne
errory. ale pre istotu pustim quotacheck :-)

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/