Jakou PCI sitovku s linuxem?

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Středa Červen 23 14:43:35 CEST 1999

Dobry den,

Mam problem s dvema PCI sitovkama 3COM 3c59x (driver pise 3COM Boomerang
unknown type) a kernelem 2.0.36.
Pada mi jadro a to dost hodne - kernel panic, aiee killing interrupt handler a
podobne.
Nejdriv asi tak jednou tydne, tedka po nekolika fsck -y
 az dvakrat dene (napr 2x spolehlive pri "tar Ixvf linux-2.0.37.tar.bz2" pri
remote pripojeni pres ssh).

Tusim ze s timto driverem jsou zname problemy. Je tomu tak ? Samozrejme
nevylucuju vadnou pamet, divnou desku nebo neco jineho. Zkousel jsem si stahnout
jiny (snad novejsi) driver z
http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html verze 3c59x.c:v0.99Kb 5/7/99
ale pada to porad.
Je pravda ze je nekde driver 1.0 ? Tusim ze jsem to slysel nekde na freshmeatu
nebo v linux-kernel ale na one strance Donalda Beckera ani slovo.

Mohl byste mi nekdo doporucit nejakou stabilnejsi PCI sitovku ?

Pripadne rict jestli je neco vyslovene spatneho na nasledujicim postupu:

Nainstaloval jsem standartni debian 2.1 s jadrem 2.0.36
rucne si prekompiloval jadro s podporou ipchains
tzn pouzil patch ipchains-patch-2.0.34,kvuli masqueradingu a firewallu nebot
jsem zvykly na ipchains a zatim jsem s timto patchem nemel zadne problemy,
mimochodem, jaky je ekvivalent "ipchains -s 10.0.1.0/24 -i eth0 -j MASQ ?"
pomoci ipfwadm prosim ?

Ehm je to trosku zmatene, ale ti co mi muzou pomoci to snad pochopi.

Dekuji

Frantisek Dufka