Jak vzbudit Linux po upadnuti do SLEEP modu

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Červen 24 00:01:44 CEST 1999

   From: "Martin Elsner" <Martin.Elsner na seznam.cz>
   Date: 23 Jun 1999 12:25:10 GMT

Zdravím,

   > Mam na notebooku aktivni APM, ale pri provozu z baterie mi po nekolika
   > minutach necinnosti prejde do modu SLEEP nebo SUSPEND. Po "vzbuzeni" mi
   > vsak jiz nereaguje na nic a zbyva mi pouze hard reset (vyndat baterii).

dosti záleží i na BIOSu resp. na implementaci standardu APM. Někteří výrobci
těchto brouků si totiž některá doporučení vykládají po svém a tak se můžete
např. setkat s tím, že APM BIOS používá ds #40 apod. Ach jo. Zkuste také
použít některý z posledních APM patchů Stephena Rothwella
(např. http://www.canb.auug.org.au/~sfr/2.2.10-APM.2.gz).

   > Nevite, jak nastavit cas, kdy upadne do bezvedomi a jak jej korektne
   > probudit?

Většinou se to nastavuje v BIOSu. Jak jej korektně probudit? To je těžké -
pomůže ledová sprcha? No asi ne :-) Napište co máte za notebook, zkuste se
podívat do archívu linux-laptop nebo na Linux Laptop page, na stránku výrobce
(hledejte upgrade BIOSu)...
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz