Problemek s XNTPD a DCF-77

Robert Hanzlík robi na junyks.cz
Středa Červen 23 15:46:04 CEST 1999

Zdravim.

> 	je tu nekdo uspesne provozujici XNTPD s RAWDCF driverem spolu
> s DCFkou prodavanou Omnipressem RPC-B od fy SURE z Nemec? Za tyden to
> nechytilo ani jeden paket dobre (originalni soft pro DOS chyti tak cca
> 3-4 pakety v noci). Napajeni modulu a spol je dobre, pulzy z toho
> lezou jak maji, ale nikdy nejsou presne 4 nebo 8 bitu dlouhe.
> Originalni softik to umi akceptovat. Kupovat od Omnipressu driver
> za 8kKc do linuxu se mi moc nechce.
> Mam tu jeste od Conrada DCF hodiny s vystupem casu na RS232 WT-102S,
> to XNTPD nepodporuje, ale snad nekde jsem k tomu videl driver.

Pokud mne nesali pamet (ted nemam, kde a jak si to overit), tak betaverze XNTPD 4.0, tedy NTP (ftp://ftp.udel.edu/pub/ntp/testing/ mam dojem) umi nektere dalsi "hodinove stroje" oproti XNTPD. DOporucuji se poohlednout, zda tam podpora neni a pripadne zda to s tim nebude fungovat lepe.

S pozdravem
                Robi

Robert Hanzlik - sefredaktor JUNyKS serveru - http://www.junyks.cz