Problem s mo_czech , a taky s JservSSI

Tomas Zeman xzemt02 na sorry.vse.cz
Středa Červen 23 16:01:35 CEST 1999

Cauvejs lidi,
1. nemate nekdo jiz zkompilovany mod_czech pro apache 1.3.6 ? Pokousel
jsem se ho nainstalovat podle navodu, ale hned v uvodu se zaseknu na
tom,ze se me patch zepta, jakej soubor chci patchovat ?? Kterej to teda
je?

2. NAinstalovaj jsem si modul servletu na apache a ty me fungujou. kdyz
pak ale pridam modul pro jservSSi, abych mohl v jhtml psat tagy <servlet
..>, tak mi stranky nechodi s tim ze nemuze najit nejakej objekt. Myslim,
ze bude chyba v nastaveni jservSSI, nemej byjste nekdo please ukazkovou
konfiguraci, kdyzvsechny servlety chci mit v adresari /jserv a volat je
http://.../jserv

Dik moc
Tomas Zeman