Velmi zajimavy clanek

Martin Zuber zuber na ost.skoda.cz
Čtvrtek Červen 24 12:04:55 CEST 1999

> 'podplacenem' HW, bude ovladat 40-60% trhu, zbytek bude zhruba pul na pul
> UN*X a Linux, Apple moc sanci nedavam ...

Jenom poznamecka:

Mac OS X Server, ci jak tomu u Apple rikaji je svym zpusobem ma uz taky zaklad
z unixu. Ale poznate to, az kdyz si k tomu sednete a nahodou si spustite na
lokalni masine applovskou obdobu xtermu. A hle -- koukne na vas pomerne novy
bash, ktery se od toho, co zname z Linuxu prilis nelisi (myslim ted pouzivani).
Takze i Jablickarum doslo, ze je odzvoneno prave takovym systemum, jako je
tradicni MacOS. Navic to vypada, ze zurocili to, ze maji nazpet S. Jobse i s
jeho NeXTStepem, o kterem lide, kteri s NeXTem delali rikaji, ze je asi
nejlepsi OS vubec.

Takze i Apple se asi snazi probojovat zase zpet na trh, ale s tim, ze pouzije
osvedcene, ale stale moderni "zbrane".

						Martin Zuber

PS: Nejsem Applista a s Macem jsem se setkal jen nekolikrat (bohuzel), takze
muj ohlas berte jen jako z pohledu "pres plot". NeXTStep jsem bohuzel nikdy
nazivo nevidel, a tudiz cerpam jen z clanku (prevazne O. Cada) a ruznych
ohlasu.