RH 6.0 & xdm/kdm :o(

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 24 14:03:20 CEST 1999

On Thu, 24 Jun 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:

> v runlevelu 5 se nenactou tyhle soubory ??

Ne, soubor /etc/profile se nacita v okamziku nalogovani nejakeho uzivatele
-> ovlivni tedy jenom chovani BASH tohoto uzivatele - nic jineho.

> jo, RH ma KDE dost nestandardne nastrkany do /usr/local/{bin,share}

Na tom neni nic nestandardniho ...
Podivejte se do /etc/X11/xinit/ jak je tam udelane Xclients a xinitrc a
zkuste podle nich vytvorit prislusne ~/.Xclients a ~/.xinitrc ...
Jina moznost je nastavit promenne v /etc/sysconfig/ ...
Jestli proste chcete, aby vsem nabehlo KDE a mate ho spravne nainstalovany
a je to RH6.0, staci napsat do souboru /etc/sysconfig/desktop:
PREFERRED=startkde

To by melo stacit - pokud ne, tak nejspis nejaky balik chybi, me to na
RH6.0 chodilo bez problemu ...

P.S. To "chodilo" bylo mysleno tak, ze kdyz jsem spustil KDE a podival se
do vypisu TOP, tak jsem to KDE zase vypnul a nastavil jsem si Window Maker

 |           Martin Mačok                            |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/      |
 ... but Microsoft is today and Linux is tomorrow ...