RH 6.0 & xdm/kdm :o(

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Červen 24 14:52:11 CEST 1999

Martin Macok wrote:

> On Thu, 24 Jun 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:
>

> Na tom neni nic nestandardniho ...
> Podivejte se do /etc/X11/xinit/ jak je tam udelane Xclients a xinitrc a
> zkuste podle nich vytvorit prislusne ~/.Xclients a ~/.xinitrc ...
> Jina moznost je nastavit promenne v /etc/sysconfig/ ...
> Jestli proste chcete, aby vsem nabehlo KDE a mate ho spravne nainstalovany
> a je to RH6.0, staci napsat do souboru /etc/sysconfig/desktop:
> PREFERRED=startkde

jak se zda, tak je to nejaky zacarovany. Na mym PC mi vsechno chodi. A
to jsem ruzne flikoval a upgradeoval z RH 5.0 na 5.2, kernel 2.2.x.
jeste za puvodnich X-win jsem patchoval Xlib, aby mi chodila cestina.
Ted tam je 3.3.3.1 a cestina stale chodi, aniz jsem delal jakykoliv
upravy. No a na kolegove RH6, kvuli kterymu tohle cely psani podstupuju,
kdyz jsem upgradeoval z X-win, ktery jsou na RH6.0 Cz cedecku na
posledni update z updates.redhat.com, tak prestala fungovat i ta cestina
:-((

O tom, ze stale nefunguje XDM / KDM tu rec prave bezi :-((  krucifix

> To by melo stacit - pokud ne, tak nejspis nejaky balik chybi, me to na
> RH6.0 chodilo bez problemu ...

tak jsem si trochu procetl man xdm (uz asi po 180x) a zjistil jsem, ze
mi v /usr/X11R6/lib/X11/xdm chybi nejake soubory.
Konkretne postradam :

	DisplayManager.errorLogFile:
	/usr/X11R6/lib/X11/xdm/xdm-errors

	DisplayManager*startup:
	/usr/X11R6/lib/X11/xdm/Xstartup

... ale zase na druhou stranu tam mam Give/TakeConsoloe, coz podle
xdm-congif je nastaveny misto Xstartup a Xreset.

Takze nevim ???
>  |           Martin Mačok                            |

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...