RH 6.0 & xdm/kdm :o(

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Červen 24 16:34:14 CEST 1999

Martin Macok wrote:

> On Thu, 24 Jun 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:
>>>
> Presne tak - to taky nevadi:
> xdm-config:DisplayManager._0.startup:   /etc/X11/xdm/GiveConsole
>
> Nevim, ja mam vsechny soubory v /usr/X11R6/lib/X11/xdm/ a v /etc/X11/xdm/
> tak jak jim "zobak narost" v XFree86-3.3.3.1-49.i386.rpm z RH6.0 (orig.

> Pokud to po napsani uzivatele/hesla akceptuje a pak to problikne a vrati
> se do XDM, chyba bude temer na 99% nekde v /etc/X11/xinit/ nebo v
> domovskem adresari v souborech ~/.Xclients .xinitrc .wm_style apod. ...

musim podotknout, ze kolega ma RIVA TNT2 (no ale nefunguje to druhymu
moulovi, ktery ma Mach64)

 a jeste jsem objevil hlasku GlxExtensionInitDisplay Manager caught
SIGUSR1,
ale pak to normalne pokracuje na XOpenDisplay(:0), loaduje to
Xresourcess ...

> Zkusil bych vsechny podobne v ~/ smazat (nebo vytvorit pokusne nove konto)
> - nebo zkuste vytvorit nejake zhruba jako:
>
> .Xclients:
> exec /usr/X11R6/bin/RunWM --WindowMaker
>
> a xinitrc nevytvaret ...
>
>         ---
>
> Zkuste otestovat integritu baliku XFree86 ... (rpm -V XFree86)

rpm -V XFree86 vypise xdm-config a Xsession - taky aby ne, kdyz jsem je
upravoval ...

> Zkuste nastavit jiny WM, treba twm, fvwm, nebo Window Maker ... treba je
> chyba v KDE.

no to je prave to nejdivnejsi, ono to toziz v runlevelu 3 proste
funguje, takze tam asi chyba nebude. Normalne a krasne se prihlasilm v
txt-rezimu, dam startx a jsem v krasnouckym KDE, jako kdyz vymaluje.

> P.S. Ta cestina, to je taky divne - mam RH6.0 a takove jakesi pocesteni Xu
> probehlo asi takto:
> 1) Nastaveni LC_CTYPE=cs
> 2) Prepis sekce KBD v X...config
> 3) "Znasilnovani" konkretnich aplikaci (podstrkavani fontu atd...)
>
>  |           Martin Mačok                            |

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...