RH 6.0 & xdm/kdm :o(

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 24 15:31:29 CEST 1999

On Thu, 24 Jun 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:

> [...]
> jeste za puvodnich X-win jsem patchoval Xlib, aby mi chodila cestina.
> Ted tam je 3.3.3.1 a cestina stale chodi, aniz jsem delal jakykoliv
> upravy. No a na kolegove RH6, kvuli kterymu tohle cely psani podstupuju,
> kdyz jsem upgradeoval z X-win, ktery jsou na RH6.0 Cz cedecku na
> posledni update z updates.redhat.com, tak prestala fungovat i ta cestina
> :-((
> O tom, ze stale nefunguje XDM / KDM tu rec prave bezi :-((  krucifix

> tak jsem si trochu procetl man xdm (uz asi po 180x) a zjistil jsem, ze
> mi v /usr/X11R6/lib/X11/xdm chybi nejake soubory.

To by nemelo vubec vadit:
xdm-config:DisplayManager.errorLogFile: /var/log/xdm-error.log

> 	DisplayManager*startup:
> 	/usr/X11R6/lib/X11/xdm/Xstartup
> ... ale zase na druhou stranu tam mam Give/TakeConsoloe, coz podle
> xdm-congif je nastaveny misto Xstartup a Xreset.

Presne tak - to taky nevadi:
xdm-config:DisplayManager._0.startup:   /etc/X11/xdm/GiveConsole

Nevim, ja mam vsechny soubory v /usr/X11R6/lib/X11/xdm/ a v /etc/X11/xdm/
tak jak jim "zobak narost" v XFree86-3.3.3.1-49.i386.rpm z RH6.0 (orig.
americky) a XDM mi s tim chodi ...
Navic pokud v errorlogu XDM nic neni, tak to znamena, ze v klidu
akceptoval nalogovani a "execnul session" pro uzivatele - to ale
zkolabovalo - coz XDM nepozna (proste session skoncila) ...

Pokud to po napsani uzivatele/hesla akceptuje a pak to problikne a vrati
se do XDM, chyba bude temer na 99% nekde v /etc/X11/xinit/ nebo v
domovskem adresari v souborech ~/.Xclients .xinitrc .wm_style apod. ...

Zkusil bych vsechny podobne v ~/ smazat (nebo vytvorit pokusne nove konto)
- nebo zkuste vytvorit nejake zhruba jako:

.Xclients:
exec /usr/X11R6/bin/RunWM --WindowMaker

a xinitrc nevytvaret ...

	---

Zkuste otestovat integritu baliku XFree86 ... (rpm -V XFree86)

Zkuste nastavit jiny WM, treba twm, fvwm, nebo Window Maker ... treba je
chyba v KDE.

P.S. Ta cestina, to je taky divne - mam RH6.0 a takove jakesi pocesteni Xu
probehlo asi takto:
1) Nastaveni LC_CTYPE=cs
2) Prepis sekce KBD v X...config
3) "Znasilnovani" konkretnich aplikaci (podstrkavani fontu atd...)

--
 |           Martin Mačok                            |