RH 6.0 & xdm/kdm :o(

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Červen 24 17:13:39 CEST 1999

Martin Macok wrote:

> Zkuste se v runlevelu 3 nalogovat jako root a spustit xdm (proste napiste
> xdm) a pak se zkuste jako normalni uzivatel nalogovat do xdm ... Nenapada
> me nic, proc by melo funkci xdm ovlivnit, v jakem je runlevelu.

ja to vyzkousim, zitra budu referivat, jak to dopadlo ...

> Pokud to udela to same, tak vam snad poslu zatar.gzipovanej celej muj
> adresar /etc/X11/ a zkusite to "diff"nout ...

:-)) jo, taky mam pocit, ze tu strasi :-))

		diky
          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...