RH 6.0 & xdm/kdm :o(

Ivo F. Cilich ivo.cilich na pvtnet.cz
Čtvrtek Červen 24 20:29:01 CEST 1999

Nenapada
> ja to vyzkousim, zitra budu referivat, jak to dopadlo ...

Ani nemusite, v runlevelu 3 nechodi taky (teda ja zkousel jen kdm - o to mi
jde predevsim). Je zajimave, ze u nelokalizovane verze RH 6.0 to kdm chodi
perfektne. Zkousel jsem v RH 6.0 CZ odinstalovat vse kolem kdm a vubec KDE a
nainstalovat to znovu z nelokalizovaneho instalacniho CD RH 6.0 a vysledek
je porad stejny. Taky si s tim uz nevim rady. Jeste mi zbyva zkusit vse
smazat, nainstalovat RH 6.0 a pak upgratnout na RH 6.0 CZ :-)
Jedine co chodi v lokalizovane verzi korektne je gdm - neni to nejaky
obchodni tah ceske pobocky GNOME ? :-)
BTW: Myslel jsem si, ze jako zacatecnik delam nekde chybu ja, tak jsem zde s
tim radeji neotravoval, ale kdyz uz jste zacali ... :-)

        Preji hezky den
                               Ivos C.