Rychle stahovani posty

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Čtvrtek Červen 24 00:15:48 CEST 1999

Dobrý den,

měl bych jeden dotaz ohledně stahování pošty přes modem.
Normálně na toto používám fetchmail a poštu vyzvedávám přes POP3.
Pokud mám ale na serveru tak 300 a více mailu, trvá přenos docela dlouho
(co zpráva to asi 2 sec - lokálně doručuje sendmail). Sendmailem to asi nebude,
protože jsem jej nastavil i do režimu queue a žádné zrychlení nebylo. Logování
mam nastavené aby nefsyncoval.

Proto by mě zajímalo, zda neexistuje nějaké jiné rychlejší řešení.
Já to teď řeším tak, ze se natelnetuji na stroj kde mám poštu,
zkopíruji si svuj mailbox do $HOME, původní smažu, zagzipuji
a pomocí ftp stáhnu. Na svém stroji pak jednoduše přidám do mailboxu.

Jen mi na tom vadí nutnost dělat to ručně a muset mít na druhé straně
povolen telnet.

Nedá se třeba POP3 přinutit, aby vše zabalil a poslal najednou?

                                S pozdravem

                                        Vladimír Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *