Rychle stahovani posty

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 24 23:02:56 CEST 1999

On 24 Jun 1999, Vladimir Michl wrote:

Normalni POP3 k tomu rozhodne nedonutite, ale mozna existuje nejaka
specialni verze nebo klon, ktery by to zvladnul, ale nevim (ale ani by se
mi to nelibilo) ...
Ale proc nezustat u toho FTP?
Muzete si napsat skript pro to ftp, pise se to do souboru ~/.netrc, ma to
zhruba takovouto syntaxi (blize man ftp):
machine muj_bajecnej_mail_server login moje_jmeno password agent007

macdef posta
cd /SYS/MAIL/50010001
ascii
prompt
mget *.cnm
bye

A vetsine FTP serverum se da rict, aby to posilali zagzipovane, nebo
dokonce cele adresare zatarovane a zagzipovane ...

--
 |           Martin Mačok                            |