Terminál

Jirka Mare jirka na asu.cas.cz
Čtvrtek Červen 24 22:51:04 CEST 1999

Petr Vodieka wrote:

> Omlouvám se z mo3/4ná blbou otázku : Mám nainstalovanej RedHat 6.0 na
> poeíatei, kterej pou3/4ívám jako server na interenet. Potoebuju ale nijak
> vyoešit vzdálenou správu serveru poes TCP IP ...
> telnetem to vypadá dost hruzni, tak jsem se chtil zeptat, jestli nkdo nezná
> nijekej lepší program, kterej by n\ terminálu co nejvíce emuloval normální
> prostoedí linuxu ...

No vim zase jen o telnetu (Netterm). Sice nema uplne idealni zobrazeni,
ale ja prez to pracuju a je to asi zatim nejlepsi telnet, jaky jsem
videl. (ale nejak extra intenzivne jsem nehledal, takze mozna bude nekde
neco jeste lepsiho)

Je ke stazeni na ruznych mistech, mimo jine napr. u nas v knihovne na
adrese http://istar.asu.cas.cz/data/ odkaz dole.

Trosku podivne se konfiguruje. Kdyz se chcete pripojit, tak si musite
nejprve vyplnit udaje v File/PhoneDirectory, ale jak rikam, pokud jde o
kvalitu zobrazovani, je to asi zatim to nejlepsi, co jsem nasel.

						S pozdravem

								Jirka Mares