Jakou PCI sitovku s linuxem?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Červen 25 15:37:17 CEST 1999

   From: Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz>
   Date: Thu, 24 Jun 1999 14:10:30 +0200 (CEST)

Zdravím,

   > A co CISCO<->Linux?

prosím?

Možná jsem to pochopil trošku jinak než jsem myslel, ale v minulosti kdosi (AK
nebo DB?) pracoval na projektu, který této vlastnosti využíval - pakety se
přímo z bufferu jedné síťovky přehodily do bufferu druhé síťovky (samozřejmě
na stejném počítači! resp. sběrnici!) bez asistence procesoru. Možná to byly i
tyto karty. Ale to už si nepamatuju. Nevíte někdo jak to bylo? Pokud si dobře
pamatuju, tak ten člověk pracoval pouze s jedním typem karet a dosahoval
opravdu vynikajících výsleků.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz