Jakou PCI sitovku s linuxem?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červen 30 17:25:07 CEST 1999

Pavel Janik ml. wrote:
:
: Možná jsem to pochopil trošku jinak než jsem myslel, ale v minulosti kdosi (AK
: nebo DB?) pracoval na projektu, který této vlastnosti využíval - pakety se
: přímo z bufferu jedné síťovky přehodily do bufferu druhé síťovky (samozřejmě
: na stejném počítači! resp. sběrnici!) bez asistence procesoru. Možná to byly i
: tyto karty. Ale to už si nepamatuju. Nevíte někdo jak to bylo? Pokud si dobře
: pamatuju, tak ten člověk pracoval pouze s jedním typem karet a dosahoval
: opravdu vynikajících výsleků.

	CONFIG_NET_FASTROUTE? Zvlast dobre pro 4- a viceportove ethernetove
karty, ktere maji svoji PCI sbernici a PCI-PCI bridge. Pak prenos jinych
veci nez jsou hlavicky jdou mimo hlavni PCI sbernici pocittace. Bohuzel
tohle nefunguje, kdyz je potreba na ty packety nejak vic sahat (firewall,
masquerading).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/