Rychle stahovani posty

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Červen 25 16:17:59 CEST 1999

   From: Martin Macok <macok na kocour.ms.mff.cuni.cz>
   Date: Thu, 24 Jun 1999 23:02:56 +0200 (METDST)

Zdravím,

   > Ale proc nezustat u toho FTP?
   > Muzete si napsat skript pro to ftp, pise se to do souboru ~/.netrc, ma to
   > zhruba takovouto syntaxi (blize man ftp):

ftp se pro tohle opravdu nehodí - neřeší to následující věci:

1. zamykání mailboxu (co když přijde nový mail)?
2. co když mi na lokálním disku dojde místo?
3. ...

Já používám víceméně stejné řešení jako Martin Mareš, pouze s tím rozdílem, že
přesunutý mailbox nemažu, ale přejmenuju na jméno závislé na aktuálním čase
(ne že bych svým skriptům nevěřil, ale jistota je jistota) a ke kompresi
nepoužívám standardní kompresi v ssh, ale bzip2. Myslím, že je to dobrý
způsob, jak ušetřit na největším zloději na českém telekomunikačním trhu...
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz