Lilo

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Sobota Červen 26 23:13:01 CEST 1999

On Sat, 26 Jun 1999, Jan Vitek wrote:

> z nejakych duvodu mi nejde nainstalovat lilo. nevite nekdo v cem je
> problem?
>
> [root na error /root]# lilo -v
> LILO version 21, Copyright 1992-1998 Werner Almesberger
>
> Reading boot sector from /dev/hda
> Merging with /boot/boot.b
> Warning: device 0x0306 exceeds 1024 cylinder limit
> geo_comp_addr: Cylinder number is too big (1734 > 1023)

Ty duvody jsou tady presne popsane ^^^ ...
Tento problem byl v teto konferenci _casto_ zminovan a vysvetlovan,
podivejte se do archivu ...

P.S. Jde o to, ze mate kernel na moc velke partition, je potreba, abyste
mel filesystem / nebo aspon /boot/ na nejake mensi partition, ktera ma
mene cylindru nez 1024. Nebo nejakym jinym zpusobem prestehovat kernel na
nizsi cylinder ...

Podrobnosti v archivu ...

--
 |           Martin Mačok                            |