Dokumentace ke konfiguraci sítě pro začátečníka

DJ Deep deep na kamarad.cz
Sobota Červen 26 22:44:46 CEST 1999

Dobrý večer Dobrý den
Nedávno mě kamarád požádal o spojení dvou počítačů do sítě přes 100Mb sítovky.
bohužel z Prahy do Brna při mém výtížení se v nejblíší době k ničemu nedostanu
a proto prosím pokud někdo nemá návod jak takovou malo sít nakonfigurovat
byl bych velice vděčný za adresu. Potřebuju něco co pochopí i človek který
nikdy nic takového nenělal a neví ani jak nainstalovat sítovou kartu. Něco
krok po kroku od instalace karet a kabelu až po nastavení adres a otestování
spojení. Na linux.cz penguin.cz jsem nic tak jednoduchýho nenašel a tak prosím
pokud o něčem někdo víte napište mi.
					Děkuji

			deep na kamarad.cz
IIIII	       II      IIIII     IIIIIII    IIIIIII  IIIII
II  II	       II      II  II	 II         II	     II  II