maskarad, pevna linka, sendmail, telnet

No Comment Group, s.r.o. / Sales Department sales na nocomment.sk
Neděle Červen 27 21:59:55 CEST 1999

ahoj,

s linuxom robim pomerne kratko, no dnes som mal mensi problem... Odisla mi
na pol dna pevna linka no a pocas vypadku sa spraval linux (redhat 5.2 jadro
2.0.36) pomerne divne.Tak napriklad pri bootovani stvrdol na neuveritelne
dlhy cas pri startovani sendmail... Dalej napriklad odpovedal neuveritelne
dlho na request na porte 23 (telnet) alebo 25 alebo 110... Ale neuveritelne
dlho. Na vnutornej sieti mam NT s nakonfigurovanym RAS a skusil som sa po
pripojeni telnetnut na linux box a po hodine skusania som zistil ze musim
pockat asi 2-6 minut a potom sa mi ozve prihlasovaci dilog.. Praca s
telnetom uz bola ok.

jedina vec co ma napadla, ze linux box pri akzdom requeste na konekt ci uz
telnet alebo SMTp ci POP3 skusa zistit zo zdrojovej IP platne DNS meno.
nakolko mi lajna spadla tak linux cakal na timeout DNS servra v inete....
Moze to by ono? Naozaj netusim... Ak ano, ako tomu zabranim?

dakujem za kazde nakopnutie...

rw