maskarad, pevna linka, sendmail, telnet

No Comment Group, s.r.o. / Sales Department sales na nocomment.sk
Neděle Červen 27 22:31:25 CEST 1999

> sendmail overuje svoje nastaveni v DNS - zeditujte skript z ktereho se
> sendmail spousti a pridejte tam & aby to necekalo.

co je to prosim "svoje nastavenie" v DNS? U nas to bezi tak, ze na nasu IP
nemame reverznu domenu (na suzasny ISP to robi uz 2 mesiace) a nemame MX,
mame POP3 domenovu na servri ktory je pripojeny rychlejsie ako my a postu
taham v crontabe fetchmailom a rozdelujem procmailom. sendmail tam je len
preto aby sa dalo posielat s smat forwarding von.

> tyhle sluzby jsou spoustene pres inetd a obvykle pres tcpd - ten zjistuje
> k IP adrese pripojence take jeho jmeno.

preco to robi? resp. na co to je dobre?

> Asi by jste musel rozjet DNS na tom svem serveru a nakonfigurovat ho tak
> aby se moc nevyptaval tech v inetu pri startu.

som rad ze som to spravne odhadol :-))) ehm, da sa spravit aj kesovanie DNS
zaznamov? Na take som zvyknuty z WinRoute & WinProxy. Je to celkom dobre na
pomalych lajnach s vela pouzivatelmi.

diki

rw