terra term (ISO-8859-2 fonty)

Lukas Horalek lin na valley.cz
Pondělí Červen 28 00:00:49 CEST 1999

On Sun, 27 Jun 1999, Michal Krause wrote:

> Rekl bych, ze nejak nikdo nenapsal to URL pocestene verze, o ktere slo
> hlavne :)
> Takze: ftp://ftp.penguin.cz/pub/win32/
Ano, myslim, ze odtud jsem to mel, presto jsem stahl (tedy TTermPro 2.3 +
ttssh 1.4). Mimochodem, v ukazkovem teraterm.ini je to opacne - RussHost
jako Windows, a RussClient jako ISO-8859-2.

Nicmene, at tak ci onak, nechodi to. Predpokladam, ze je treba si jeste
hrat s polozkou "Font", prip. "Terminal" primo v TT - na vyber pak je
"Windows, KOI8-R, CP866, ISO-8859-5"...nicmene vytouzenou "8859-2"
nevidet...? Jakekoliv kombinace onech 4 zminenych kodovani ku kyzenemu
cili nevedou...

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						GTS Czech Net s.r.o.